Arhiv novic:

Petek, 7 Dec 2007

Pravila igre četrtega No-lan partyja

slikaKot smo že objavili, bo v ponedeljek, 10. 12. 2007 potekal četrti tradicionalni No-lan party, tokrat s Commodore 64 računalniki. Tekmovali boste lahko v programiranju in igri Wizard of Wor.

Zelo zaželeno je, da udeleženci, ki imajo to možnost, prinesejo sabo joystick in morda kar Commodorja 64. Obvezne prijave pobiramo na naslovu muzej at kiberpipa.org, subject: Prijava Na C64 No-lan party. V prijavo zapišite na kateri del partyja se prijavljate, tekmovanje v Wizardu in / ali v programiranju ter ali boste sabo prinesli kakšno opremo. Prijavnine tradicionalno ni, bodo pa – kot vedno – retro muzejske nagrade. Za 8-bitno glasbo bo celoten večer skrbel DJ Pero Fotar.

Program dogodka:

  • uradni pričetek dogodka 10. 12. 2007 ob 17:00 v Kiberpipi
  • od 17:00 do 17:30 še zadnje pobiranje prijav za tekmovalni del
  • ob 17:30 začetek tekmovanja v Commodore BASIC programiranju
  • konec tekmovanja v programiranju ob 18:30
  • ob 19:00 začetek tekmovanja v igri Wizard of Wor
  • konec tekmovanja do 21:00
  • zasedanje komisije, ki bo glede na rezultate razglasila zmagovalce
  • ob 21:00 podelitev nagrad in pokalov najboljšim ter priznanj vsem sodelujočim
  • do 22:00 ure žur ob glasbi, ki bo jo celoten čas dogodka vrtel Pero Fotar

Pravila igre:

  • Tekmovanje v programiranju: Programiralo se bo v Commodore Basic V2 jeziku, pri čemer bo imel vsak od tekmovalcev na voljo BASIC priročnik, kar pomeni, da se lahko prijavijo tudi tisti programerji, ki se s programskim jezikom BASIC še niso srečali. Rešiti bo potrebno preprost programerski problem v določenem času. Ocenjevalo se bo previlno delovanje, število vrstic in lepoto kode.
  • Tekmovanje v igri Wizard of Wor:igralo se bo 1:1; glede na število prijavljenih bomo določili, ali se bo igralo na 2 zmagi ali več


Komentirajte

Creative Commons License
Vsebina te spletne strani je zaščitena z licenco
Creative Commons (Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 2.5 Slovenija).