- Ohranjanje računalniške in tehnološke dediščine s pomočjo aktivnega in interaktivnega testiranja in preizkušanja eksponatov, s čimer se zgodovina ohranja živa – prenašati znanje interaktivno ter preko izkušnje.
- Izobraziti širšo javnost o zgodovini računalništva, razširiti obzorja – tudi računalniška zgodovina je del naše splošne zgodovine, “klikanje ni samoumevno”; opozarjati na hitro se spreminajočo tehnologijo, ki hkrati spreminja tudi naša življenja.
- Glede na hitrost razvoja tehnologije poskusiti usmeriti posameznikovo razmišljanje tudi v ekološko smer – v tako kratkem času se je nabralo na smetiščih neskončno mnogo nevarnih tehnoloških odpadkov ravno zaradi hitrega razvoja računalništva.
- Povezovanje in grajenje omrežja vseh posameznikov in institucij, ki jih zanimajo stari računalniki in zgodovina računalništva. Ustvariti prepoznavno mrežo, katere center bo Kiberpipin računalniški muzej.
- Pridobiti večji računalnik iz 60. let kot primerjavo z današnjimi računalniki. Posledično si bo obiskovalec lahko bolje predstavljal dejanske preskoke, ki so se v razvoju tehnologije zgodili v obdobju slabih 50tih let.
- Selitev v večji prostor in s tem možnost še dodatno povečati zbirko ter obseg delavnic, dogajanj, predavanj ter ostalih aktivnosti v okviru muzeja.
- Pridobiti zanimanje tudi tujih strokovnjakov, ki se ukvarjajo s fenomenom računalnike zgodovine, gostovati bolj specifična predavanja o zgodovini posameznih računalniških podjetij.